Ogłoszenie o naborze uzupełniającym na członków Komitetu Rewitalizacji Gminy Łask
Burmistrz Łasku zgodnie z przyjętą Uchwałą Rady Miejskiej w Łasku nr LXI/756/2023 z dnia 28.06.2023 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, ogłasza nabór uzupełniający na członków Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy w sprawach dotyczących przygotowania, przeprowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza Łasku, w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Łask na lata 2023-2030.
Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje na podstawie formularza zgłoszeniowego obejmującego dane określone w treści Zarządzenia Burmistrza dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Łask i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łasku.
Nabór uzupełniający członków do Komitetu Rewitalizacji prowadzony będzie od dnia 30.01.2025 r. do dnia 20.02.2025 r.
Wypełniony formularz należy złożyć w formie papierowej lub elektronicznej w ww. terminie (decyduje data wpływu do Urzędu):
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask (w godzinach pracy Urzędu),
- drogą elektroniczną na adres: um@lask.pl, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2024.422 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (złożonym przy wykorzystaniu e-dowodu),
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski Łask, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask.
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
- niepodpisane,
- złożone w innym terminie niż wyznaczony,
- przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.
Informacja o wynikach naboru uzupełniającego do Komitetu Rewitalizacji zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Łasku i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łasku.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze Zarządzenia przez Burmistrza Łasku. Szczegóły dotyczące naboru członków znajdują się w Zarządzeniu nr 17/2025 Burmistrza Łasku z dnia 22.01.2025 r.
Zarządzenie Burmistrza Łasku.pdf (406,19KB)
Formularz zgłoszeniowy na członka Komitetu Rewitalizacji.pdf (156,63KB)
Uchwała Nr LXI7562023 Rady Miejskiej w Łasku z dnia 28-06-2023 w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji.pdf (404,10KB)
Klauzula informacyjna RODO dla kandydatów na członków Komitetu Rewitalizacji.docx.pdf (105,67KB)
Procedura losowania.pdf (82,88KB)