Informacja Burmistrz Łasku o możliwości zgłaszania kandydatów na członków Komisji Konkursowych
Burmistrz Łasku informuje, iż na podstawie art. 15 ust. 2 d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) oraz przyjętego „Programu współpracy Gminy Łask z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok” (Uchwała Nr IX/95/2024 Rady Miejskiej w Łasku z dnia 27 listopada 2024 r.) organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w/w ustawy, które działają na terenie Gminy Łask mogą zgłaszać kandydatów na członków komisji konkursowych opiniujących oferty, jakie zostaną złożone w ramach otwartych konkursów ofert na realizację zadań Gminy Łask w roku 2025.
Zgłoszenia kandydata należy dokonać w formie pisemnej na załączonym formularzu w terminie do dnia 31 stycznia 2025 r. dostarczając wypełniony formularz do Urzędu Miejskiego w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask lub przesłać listownie na adres Urzędu Miejskiego w Łasku bądź przez skrytkę podawczą ePUAP: /5228wuxejz/skrytka.
Zgodnie z zapisami powyższego Programu współpracy na rok 2025 Komisję Konkursową powołuje każdorazowo Burmistrz Łasku po ogłoszeniu otwartego konkursu ofert.